Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Τάκης Δήμητσας: Θα σ' το πω το τραγουδάκι


Ο Παντελής Θαλασσινός φέρει κάτι από θάλασσα, όχι αποκλειστικά λόγω επωνύμου, αλλά κυρίως γιατί το βυζαντινό ηχόχρωμα της φωνής του έχει την δυνατότητα να σε ταξιδεύει σε πελάγη μακρινά, εκεί που ο ορίζοντας χάνεται και ξεπροβάλλει τ' όνειρο..


Ένα τέτοιο ταξίδι κάνω κάθε φορά που ακούω το παρακάτω τραγούδι, με καράβι την φωνή του Θαλασσινού και πανιά τους στιχούς του Ορμυλιώτη δασκάλου Τάκη Δήμητσα.






Στίχοι: Τάκης Δήμητσας
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός
Πρώτη εκτέλεση: Παντελής Θαλασσινός


Δώσ' μου χαρτί δώσ' μου καπνό
τσιγάρο για ν' ανάψω
να τυλιχτώ στο σύννεφο
τραγούδι να σου γράψω

Δώσ' μου κρασί δώσ' μου να πιω
ένα ποτήρι δώσ' μου
να τραγουδήσω και να πω
εδώ είν' ο ουρανός μου

Να σ' το πω το τραγουδάκι
με τσακίσματα
να σου στέλνει η φωνή μου
χαιρετίσματα

Δώσ' μου μια κόλλα από χαρτί
να φτιάξω καραβάκι
δώσ' μου κι ένα χαμόγελο
για πρίμο αεράκι

Να σ' το πω το τραγουδάκι
με τσακίσματα
να σου στέλνει η φωνή μου
χαιρετίσματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: